Shoot Photo Challenge #10: Licht

Het licht was afgelopen week ver te zoeken, dus moest ik zelf maar licht maken.
Maar ook dat kan een uitdaging zijn.
Niet het licht maken, maar het (kunstmatige) licht op de foto zetten.

Shoot Photo Challenge 10 (3)

Maar ik begin het door te krijgen. De foto met de kaarsen bij Challenge #9 leerde mij al welke instellingen ik moest gebruiken.
En dat deed ik nu weer en het lukte!

Shoot Photo Challenge 10
Ik kan er een heel verhaal omheen verzinnen, maar eigenlijk kijken jullie gewoon naar wat oefenplaatjes van mij. oh en een statief moet ik echt eens gaan aanschaffen! Die lange sluitertijd is niet heel handig zonder statief 😉

Shoot Photo Challenge  10

Mooi om te merken dat ik alleen nog maar op de manuele stand fotografeer en steeds meer vertrouwd raak met de camera.

Op naar #11!

x
Joyce

Plaats een reactie