Shoot Photo Challenge #9: Lieveling(s)

Ik koos voor lievelings. Om precies te zijn mijn lievelingsspullen.
Dingen die ik gaandeweg en ongemerkt ben gaan verzamelen.

Shoot Photo Challenge 9 (3)

Kookboeken, mijn haakwerk, kandelaren, planten en Rice spullen. Maar ook Denemarken mag niet ontbreken in een lijstje van lievelingen. Mijn lievelingsplek is en blijft Denemarken. (De poster is van Vissevasse)

Kandelaren ben ik ongemerkt gaan verzamelen. Hoe het allemaal begon weet ik niet meer, maar ik merk dat ik er een zwak voor heb gekregen. Nadat ik opmerkte dat ik er toch wel heel veel verzameld heb, betrap ik me er steeds op dat ik heel vaak in een winkel met een kandelaar in mijn handen sta. Gelukkig leg ik ze nu steeds vaker terug. 🙂
Plus mijn verzameling kandelaren gaf me de kans om aan te rommelen met mijn camera, zodat ik mooie vlammetjes op de foto kon zetten. En het lukte!

 

Wil je mijn andere opdrachten van de challenge zien? Klik dan hier!

Fijn weekend alvast!
x
Joyce

3 gedachtes over “Shoot Photo Challenge #9: Lieveling(s)

Geef een reactie

