Poespas!

Soms komt er ineens iets op je pad wat je leuk vindt, wat helemaal bij je past en waar je enorm enthousiast van wordt. In mijn geval was dat een nieuwe baan in de leukste winkel van Veenendaal. Vanaf begin mei ben ik iedere maandag te vinden op mijn nieuwe werkplek, namelijk Poespas!

Na 8 jaar thuis te zijn geweest voor de kinderen is het ook weer fijn om buitenshuis even voor mezelf bezig te zijn. En dan ook nog iets mogen doen wat ik écht leuk vind, op een plek die ik enorm leuk vind. Dat is toch het leukste wat er is.

Poespas bedenkster Bregje heeft een kleurrijke en vrolijke winkel neergezet gevuld met leuke cadeaus, woonaccessoires, feestspullen etc etc. Als ik op maandag in de winkel kom is het eerste wat ik doe, kijken wat er nieuw in de winkel ligt. En man oh man, wat word ik daar hebberig van.

De toffe producten van merken zoals Rice (mijn favoriet natuurlijk), Meri Meri, Goodnight Light, E|L van Deens, A Little Lovely Company en Engelpunt staan in de winkel. Maar ook de leuke kaarten van o.a. Studio Inktvis, Miekinvorm.nl, ByFrouFrou en Zoedt zijn met een ruime keus vertegenwoordigd in de winkel. Of ben je nog op zoek naar tafelzeil van Kitsch Kitchen? Kom dan zeker even langs, er is keuze genoeg. Ik heb mijn nieuwe tafelzeil in ieder geval alweer op de tuintafel liggen.

Mocht je Poespas online willen volgen, ga dan even naar Instagram en Facebook. Zo blijf je op de hoogte van al het leuks in de winkel en give aways. Want zo af en toe geeft Bregje ook iets weg. Zo geeft ze nu een gave ananas LED lamp weg t.w.v. €89 weg!  Ga snel kijken op Instagram wat je moet doen om mee te doen voor de lamp!

Heel veel succes als je meedoet met de give away en hopelijk zie ik je een keer in de winkel!

X Joyce

Een gedachte over “Poespas!

Geef een reactie

