Er hangt een lamp in de gang!

Ja ja, een lamp in de gang!
Deze blog is absoluut niet bedoeld om een carnavalskraker nieuw leven in te blazen, maar mijn welgemeende excuses voor het influisteren van de desbetreffende carnavalskraker. Waarschijnlijk heeft u deze op dit moment in uw hoofd. Ik wel in ieder geval.
Maar dat geeft niet, er hangt immers een lamp in de gang. Een nieuwe welteverstaan. 10 jaar zonder een lamp in de gang werkt ook niet en mijn wederhelft is gelukkig geen kandidaat voor ‘Help, mijn man is klusser’, dus al vrij snel hing er 10 jaar geleden een lamp in de gang.

Vita Carmina mini (4)

Goed. Genoeg over de vorige lamp. Terug naar de nieuwe lamp.
Vorige week was ik jarig en mocht ik van mijn ouders een cadeau uitzoeken. Ik wist al wel dat het een lamp voor in de gang zou gaan worden, maar welke?
Het mocht kleurrijk en strak zijn. Google was mijn grote vriend en stelde me voor aan tig lampenwinkels, maar nergens vond ik dé lamp.
Tot ik het Deense merk Vita Copenhagen tegenkwam.


De Carmina Mini is strak, kleurrijk en een mooie kap waar het licht heel mooi uit komt. Ze zijn er in verschillende kleuren (ik koos de turquoise)  en mocht ik hem op een gegeven moment zat zijn als hanglamp, dan kan ik er ook een staande lamp van maken. Super!
Alleen het snoer. Saai zwart of saai wit. Hmpf.

Vita Carmina mini (5)
Lang leve de Snoerboer!
Bij de Karwei haalden we een neon roze (al vinden we het meer neon oranje) snoer, de man monteerde het snoer en hing de lamp op.
Hoera, er hangt een lamp in de gang! (hij zit nog steeds in mijn hoofd)

X
Joyce

2 gedachtes over “Er hangt een lamp in de gang!

Geef een reactie

