Shoot Photo Challenge #15: Weer

Opdracht nummer 15, weer. Ik wist natuurlijk al weken geleden dat het zou gaan sneeuwen. Met die kennis plus wetende dat dit de volgende opdracht zou zijn, heb ik braaf gewacht op de mooie sneeuw van afgelopen weekend.

img_0793

Uiteraard ben ik niet helderziend, lijk ik nog steeds niet op Erwin Kroll of Peter Timofeeff (qua beroep mensen, niet qua uiterlijk) en is bovenstaand gebrabbel alleen maar een excuus waarom ik een maand niet heb geblogd.

Terug naar het weer, alweer. Sneeuw vind ik prachtig. Geen wintersport voor mij daarentegen. Sommige mensen functioneren beter zonder lange latten onder de voeten de binden, waaronder ik dus.
Sneeuw vind ik wel heel mooi. Het gevoel en het geluid als je op een strak wit sneeuwbedje stapt. Waar nog niemand op gelopen heeft natuurlijk. Dat is het mooiste.
De akoestiek buiten als er een pak sneeuw ligt. Alles klinkt wat doffer en het is ’s avonds écht stil.

Zo kon ik mooi mijn opdracht uitvoeren voor deze Challenge. En nu op naar de lente. Zon!

x
Joyce

Geef een reactie

