Oh dennenboom

Het grote raam in de woonkamer veranderen blijft altijd een feestje. Niet alleen het nadenken over iets nieuws en het daarna daadwerkelijk uitvoeren, maar zeker ook de reacties van mensen die langslopen als ik bezig ben.

oh-dennenboom-4

Afgelopen zaterdag haalde ik de lampenkappen eraf en begon ik aan de kerstversiering.
Terwijl ik daar mee bezig was liep er een ouder echtpaar langs. Druk duimen omhoog stekend om te laten blijken dat ze het mooi vonden. Toen ik de voordeur opende vertelden ze dat ze iedere dag even langslopen onderweg naar de winkel en altijd blij worden van mijn gefreubel op het raam.
Daar word ik natuurlijk weer heel blij van!

Na het gebabbel ben ik weer verder gegaan met het tekenen.
Ik raakte geïnspireerd door de sneeuw/kerst etalage van Rust Jewelery. Alleen vond ik papieren witte kerstbomen te aanwezig op een raam als de mijne.
Ik begon met een grote dennenboom, maakte er een piek bovenop en hing lampjes op. Maar er miste wat. Iets glimmends. De slinger van de Hema had ik gelukkig nog liggen en hoppa klaar!

X
Joyce

Een gedachte over “Oh dennenboom

Geef een reactie

