Shoot Photo Challenge #13: Water

Het liefste had ik deze opdracht uitgevoerd bij 30 graden en een zwembadje in de tuin. Of op vakantie aan zee.
Uiteraard kan ik vals spelen en foto’s van afgelopen vakanties gebruiken, maar dat doe ik niet.
Aangezien wij ook niet aan zee wonen en ik het water uit de douche niet zo uitdagend vond, moest ik op zoek naar water in onze omgeving.

shoot-photo-challenge-13-water-2

Gelukkig hoefde ik niet lang te zoeken!
Vorige week toen het goed gevroren had, de zon scheen en ik van mijn fysiotherapeut niet mocht hardlopen, maar wel mocht (ehm lees, moest) wandelen ging ik op pad.
Heerlijk om in de zon te wandelen, terwijl het goed koud is!

shoot-photo-challenge-13-water

x
Joyce

Geef een reactie

