Shoot Challenge #12: Liefde

Weet u nog dat ik in februari vol goede moed begon met de Shoot Challenge? Dat ik zou proberen om wekelijks een opdracht te plaatsen? En dat ik na 30 weken een mooie verzameling foto’s zou hebben?
Niet? Leest u dan nog even de blog met opdracht 1 terug.
U herinnert het zich nog? Lees dan verder.

102

Na meer dan 30 weken ga ik verder met de challenge.
Ik ben bij nummer 12 gebleven, Liefde.
Mijn liefdes, de man en het grut. Aangezien het grut al vaak genoeg op de foto stond, was het nu onze beurt.
Na de Plantselfie voor Urban Jungle Bloggers wilde ik niet weer voor de camera staan, dus ik maakte dit keer een foto van een foto.
De foto voor het Love beeld is 9 jaar geleden genomen in New York. Een geweldige week, in een geweldige stad, met z’n 2en.
De foto liet ik jaren geleden afdrukken op canvas (ja ja, u kent de trend vast nog wel, alles moest op canvas) en jammer genoeg heeft de foto nooit een mooie plek gekregen.

095

Het voelt nog steeds als de dag van gisteren dat ik hem de eerste keer zag en toch zijn we inmiddels 3 kinderen, een koophuis en heel wat jaren verder.
Het was liefde op het eerste gezicht en nu, bijna 12,5 jaar later (feest!! althans wie weet), ben ik nog steeds verliefd. En dolgelukkig dat we de afgelopen jaren samen hebben gedaan en hebben kunnen delen.
Op naar nog hele vele jaren!

x
Joyce

Geef een reactie

