Urban Jungle Bloggers: Plantselfie

Wie zijn nou die Urban Jungle Bloggers, vroegen Igor en Judith (de Urban Jungle Godfather en Godmother) zich af. Weet je wat, we maken er een nieuw thema van, bedachten ze. Een heuse plantselfie dus.
Dit keer was ik niet degene achter de camera, maar ervoor. Ok, ik stond er ook min of meer achter doordat ik steeds op de knop voor de zelfontspanner moest drukken, maar dat even terzijde.

Een selfie dus. Iets waar ik me nooit zo comfortabel bij voel, maar nu kreeg ik gelukkig gezelschap van mijn planten. Hoefde ik me in ieder geval niet alleen te voelen.

Dus nou ja, hier ben ik dan. Als trotse moeder van een groeiende plantenkroost. (Niet te verwarren met kroos, dat ligt natuurlijk in een vijver)

Overigens hebben Judith en Igor een heus Urban Jungle boek uitgebracht en gelanceerd (die uiteraard heel hoog op mijn verlanglijstje staat). In het boek vind je onder andere heel veel groene tips en ideeën.

x

Joyce

Geef een reactie

