Shoot Photo Challenge #8: Jij

Een uitdaging waar ik eigenlijk een beetje tegenop zag. Mezelf op de foto zetten.
Iets met onzekerheid enzo.

Shoot Photo Challenge 8 (2)

Ik kan er een heel blog over vullen (nee, toch niet, want dat vind ik ook een dingetje), maar om geen blog te vullen met een paar selfies ben ik op een andere manier aan de slag gegaan.

Shoot Photo Challenge 8 (5)

Hoe maak ik op een enigszins creatieve manier foto’s van mezelf, zonder dat het meteen een standaard selfie wordt?
Ik moet zeggen, dat ik wel blij word van het resultaat.

Shoot Photo Challenge 8 (6)

Op naar de volgende uitdaging van de Shoot Photo Challenge!
Wil je mijn andere uitgevoerde opdrachten zien? Klik dan hier!

X
Joyce

Geef een reactie

