Harlequin deken part 2

” Maak mij ook zo’n deken!” was de letterlijke tekst van mijn zusje nadat ze mijn harlequin deken zag.
Aangezien mijn project klaar was en even niet wist wat ik wilde maken kwam dit goed uit.

Zij zocht de kleuren uit en ik ging aan de haak. Met als streven hem voor haar verjaardag af te hebben. En dat lukte!
Afgelopen zaterdag kreeg ze na 3 maanden haken haar deken.

De kleurencombinatie bleek prachtig te zijn waardoor hij weer heel anders werd dan mijn eigen deken. Mooi om te zien wat een ander kleurtje al voor een verschil kan maken.

X
Joyce

4 gedachtes over “Harlequin deken part 2

Geef een reactie

