Groots haken

Voor mijn verjaardag kreeg ik een knalgele schommelstoel. Hij stond al zo lang op mijn verlanglijstje!
(Gelukkig is het vechten om wie er nu aan de beurt is om te schommelen voor de televisie nu voorbij)
Ondanks dat hij geel en al opvalt, had hij nog iets nodig om net dat beetje extra op te vallen.

vloerkleed haken

Het patroon dat ik gebruikte is van Caroline van CutiePie Designs.
Na een proeflapje van textielgaren dat ik nog had liggen van de plantenhangers, bestelde ik 2 flinke klossen Hoooked Zpagetti in de kleur French Rose Pink en een haaknaald van 12mm. Zo groots had ik nog nooit gehaakt!

vloerkleed haken (2)

Ik maakte overigens het patroon niet helemaal af. Ik vind het kleed voor onder mijn stoel groot genoeg en door het dikke garen heeft het wat stoers.

Alvast een fijn weekend!
x
Joyce

6 gedachtes over “Groots haken

Geef een reactie

