Shoot Photo Challenge: #4 Familie

Zoals ik al zei bij het vorige thema, ik had deze stiekem al voorbereid.
Dat heeft er vooral mee te maken dat onze kinderen zich niet altijd makkelijk laten fotograferen.
Op zich niet erg, want ik ben (meestal) geen fan van geposeerde foto’s. Voor dit thema daarentegen vond ik het ook wel eens leuk om semi-spontane foto’s te maken.

Shoot Challenge #4 Family (3)

Semi-spontaan, omdat ik ze wel op een plek zette, maar wat er gebeurde liet ik gebeuren.
Onze jongste die eerst niet op de foto wilde en demonstratief mij de rug toekeerde (ja ja, PSV speelt een grote rol hier in huis. Niet bij mij overigens, maar bij de mannen in huis des te meer), dochterlief die haar stoere poses aanneemt en de oudste die poseerde, maar dat tegelijkertijd heel spontaan deed overkomen.

Ja, het geknuffel gebeurde zomaar spontaan 🙂

Shoot Challenge #4 Family (2)

Wil je de eerder opdrachten die ik uitvoerde bekijken? Klik dan hier

Fijne paasdagen!
x
Joyce

Geef een reactie

