Shoot challenge #2: Natuur

Jullie zaten natuurlijk vorige week te wachten op deel 2 van de Shoot Challenge. Beginnen met een challenge vlak voor een vakantie van het grut is misschien niet het meest handige moment, maar ach, dan schuiven we het een weekje op.
Nummer 2 van de opdracht is natuur.

Shoot #2 Natuur (3)
We gingen wandelen op de Veluwe, dus mijn camera ging mee. Een prachtige plek natuurlijk om deze opdracht vast te leggen.
Maar ik vond het lastig. Ik merkte dat ik heel erg op zoek was naar kleur, maar in dit jaargetijde is dat natuurlijk nog zeldzaam.

Daardoor moest ik de lucht in. Niet letterlijk, maar het grote contrast van de strakblauwe lucht met de bruine tinten op de grond vind ik prachtig.

Shoot #2 Natuur (4)

Gelukkig namen we het grut ook mee naar het bos, met hun gekleurde jassen, en vaste prik is dat het jongste grutje op zoek gaat naar sporen van de Gruffalo (“Hij woont echt in het bos!”) en de 2 grotere grutjes op zoek gaan naar fossielen en speerpunten. Eigenlijk gewoon stenen met scherpe randen, ribbeltjes, lijntjes of kristallen.
De Gruffalo hebben we niet gevonden en in tegenstelling tot andere keren werd er nu maar 1 steen mee naar huis genomen 🙂

groetjes,
Joyce

2 gedachtes over “Shoot challenge #2: Natuur

  1. Marja zegt:

    Prachtig de natuur zo.
    En het kleine grut van onze dochter houden er ook van om spulletjes op de sporen. Tegenwoordig met een kleine metaaldetector. Geweldig

    Like

Geef een reactie

