Bye bye 2015!

De laatste dag van 2015. Nu alweer.
De tijd gaat steeds sneller voorbij.
Voor ik het wist stond ik weer oliebollen te bakken en ondertussen het jaar door te nemen.
Het lijkt haast op een soort rustmoment van mezelf.
Stinkend naar olie, op mijn gemak het jaar doornemen.

happy new year

Monthly Zjojes (2)

2015 was het jaar waarin
* Het grootste grutje alweer 10 jaar werd, het middelste grutje 6 en ons jongste grutje 4 jaar.
* Dat er 3 kinderen op school zijn.
* We begonnen aan een mega verbouwing. (die bijna de helft van hele jaar in beslag nam)
* Onze vakantie min of meer in het water viel.
* Ik veel leerde over bloggen en fotografie.
* Ik eindelijk weer 5km kan hardlopen.

Ook al klaagden we soms tijdens de verbouwing of tijdens onze vakantie. Al met al mogen we niet klagen.

Monthly zjojes (3)

Gelukkig neem ik op Instagram en Facebook iedere maand afscheid van de maand met een maandcollage. Dat betekent aan het eind van het jaar 3 mooie collages die het afgelopen jaar samenvatten.

Monthly Zjojes

Ik wens jullie allemaal een goeie roetsj! (zoals we dat in Limburg zeggen)
En hoop jullie in 2016 weer hier terug te zien, of waar dan ook.
Voor iedereen een liefdevol, gelukkig en gezond 2016!

027

groetjes,
Joyce

4 gedachtes over “Bye bye 2015!

Geef een reactie

