We’ve got a winner!

Na een ruime week spammen op mijn Instagram, Facebook en Twitter (sorry, lieve mensen), maak ik vandaag de winnaar bekend van die vet coole groovy Kitsch Kitchen agenda en de plantenhanger.
Wat een leuke 70’s antwoorden kreeg ik van jullie!

Kitsch Kitchen give away - zjojes (2)

Ik kan het lang maken, maar ook kort houden. Laat ik deze keer eens de korte versie kiezen.
Mijn 3 notarissen waren jammer genoeg op school, dus ik heb vanmiddag zelf een lootje moeten trekken.

Rapapapapapapapam…….

Gefeliciteerd……

Kitsch Kitchen give away - zjojes

Danielle!!
FullSizeRender(2)

Een mailtje is al naar je onderweg!

Kitsch Kitchen give away - zjojes (3)

Iedereen ontzettend bedankt voor het mee doen!

X
Joyce

2 gedachtes over “We’ve got a winner!

Geef een reactie

