Patroon

Ik  Instagram graag. Foto’s kijken van anderen. Kijken naar wat hen bezig houdt. Maar ook zeker inspiratie op doen.
Uiteraard Instagram ik ook graag door mijn eigen foto’s te plaatsen. Ik zet er van alles op, omdat graag van alles wil laten zien. Een dagje weg, mijn huis, mijn gefreubel enzovoort.
Voor mijn gevoel is mijn Instagram daardoor ook een ratjetoe aan foto’s. Wel foto’s waar ik blij van word.

I love Instagram. Watching pictures from others and seeing what’s going on in their lives or get inspired. Of course I also take pictures and put them on Instagram. I take pictures of everything. My house, a day out, my crafts etc. I feel like my Instagram account is a big mishmash (what a great word!).

Instagram patroon

Na ruim 1900!! foto’s zag ik ineens een patroon in de foto’s die ik maakte. Ik schrok zelf van de 1900 foto’s , maar al die foto’s zijn verdeeld over 213 weken. Pfoe, gelukkig maar.
Soms wil je dingen delen op Instagram, maar zijn deze dingen van zichzelf al prachtig om te zien. Ze hebben niks nodig om eruit te springen.
Goed. Vooruit.
Het enige dat ze nodig hebben is mijn hand.
Dus ik bundelde al mijn hand foto’s en maakte de hashtag #whateverisinZjojeshand. Zie hierboven het resultaat. Ik zou het zelfs nog kunnen onder verdelen in categorieën. Zoals bijvoorbeeld Eten & Drinken.

Instagram patroon (6)

After more than 1900 pics, I noticed a pattern. I must say I was shocked that I uploaded 1900 pics, but hey, they all were made between 213 weeks ago and today. Pfiew, lucky me!
Sometimes you wanna share some things on Instagram, but these things are already beautiful by themselves. They don’t need anything else to stand out.
Well. Ok.
My hand!
So I made a collage of all the hand pictures I made and made the hashtag #whateverisinZjojeshand on Instagram.
I even could make categories. Such like Food & Drinks.

X
Joyce

p.s. Sorry voor alle haaksters/breisters/naaisters die dachten hier een geweldig nieuw patroon aan te treffen.

Sorry for all you people who thought they would find a great new pattern to craft over here.

2 gedachtes over “Patroon

Geef een reactie

