Kitsch Kitchen agenda + giveaway!

Nadat ik mijn plantenhanger DIY deelde op mijn blog, belde de jaren 70 dat ze ze terug wilden. Nou, ik dacht het niet!
Sterker nog, de jaren 70 doen we gewoon nog eens over.

Kitsch Kitchen jaren 70

Niet helemaal natuurlijk.
De kleur oranje hoeven we komend jaar niet te dragen, aangezien onze leeuw nu in zijn hempie staat. Bruine schrootjes plaatst niemand meer voor de lol tegen de muur, mannen in strakke, glimmende wijde pijpen broeken is me iets te metroman en Adele die haar nieuwe plaat bij Ad Visser op plateauzolen komt promoten hoeft voor mij ook niet zo.
Maar plantenhangers, cactussen, draadstoelen en kleurrijk behang (geen bruin met oranje trouwens) worden door mij met open armen ontvangen. Nou vooruit, Abba mag best een reünie concert doen.
Het toffe kleurrijke merk Kitsch Kitchen dacht terug aan de jaren 70 en zag er een nieuwe collectie in en een agenda.
Schrootjes, vleesfondue, oranje behang, Abba. Alles. De hele mikmak.***

KITSCH_Agenda_2016_OMSLAG_ruit.indd

Zin gekregen om de jaren 70 iedere dag te herbeleven? Dat kan. Ik mag namelijk van Kitsch Kitchen een agenda weggeven!
Om je huis nog een beetje mee te laten gaan met de tijd, maak ik een plantenhanger voor je en doe die erbij.

Kitsch Kitchen agenda

Mamma mia, here I go again
My my, how can I resist you

Zong Abba in 1975. Dit kun je toch ook niet weerstaan?
Het enige wat je hoeft te doen is hier een reactie achter te laten en deze zin af te maken: Als ik jaren 70 zeg, zeg jij…….
Wie weet ben jij straks de Dancing Queen die gewonnen heeft!
Maandag 9 november maak ik de winnaar bekend!

Kitsch kitchen workshop plantenhanger

Mocht je nou back to the 70’s willen, trek dan op zondag 8 november je plateauzolen aan en ga naar de workshop “Macramé je eigen kruidenhanger” bij Kitsch Kitchen in Amsterdam. Deelname kost €22,50 en daarvoor krijg je een toffe uitgebreide workshop!
Je gaat aan de gang met katoenkoord en leert een aantal basis macraméknopen. Met gelakte houten kralen of een verfbadje zorg je voor accenten en kun je je eigen stijl geven aan de plantenhanger.
Aanmelden kan via store@kitschkitchen.nl of 020-4620051. (Plateauzolen zijn natuurlijk geen must. Een broek met wijde pijpen mag ook.)
Op de website van Kitsch Kitchen zijn nog 2 leuke workshops te vinden, zoals draadfiguren borduren op vintage tafelzeil en een workshop weven.

*** Het lijkt nu natuurlijk alsof ik de jaren 70 heb meegemaakt. Ik moet bekennen dat dit niet het geval is. Ik ben geboren in 1984. Voor dit blog heb ik daarom een aantal lieve hulplijnen moeten inschakelen. Overigens kreeg ik Abba wel met de paplepel ingegoten en kan ik ieder nummer foutloos meezingen.

ah ah ah ah, stayin’alive!
X
Joyce

Foto’s: Kitsch Kitchen

12 gedachtes over “Kitsch Kitchen agenda + giveaway!

  1. Simone zegt:

    Dan zeg ik nanu nanu! Dit zei ik als klein kind van 3 jaar omdat mijn ouders de serie Mork & Mindy keken en mijn stopwoord was dan ook nanu nanu. Dit heb ik best lang volgehouden en ik zeg het nu nog steeds voor de grap 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Danielle zegt:

    Hayhay!
    Dan denk ik aan happy retro spulletjes! 🙂
    Ik word zo blij van retro stofjes en printjes en retro woonspulletjes!
    Wat superleuk dat je een agenda van 1 van mijn favoriete merken mag geven en jouw plantenhanger is zoooo leuk!!!
    Liefs Danielle

    Liked by 1 persoon

  3. Ellen Vogelzang zegt:

    Dan zeg ik: lang leve de kringloopwinkels dat ik nu alle toffe spullen uit die tijd nog in huis kan halen! Want ook ik heb die tijd niet mee gemaakt (’88) en mijn mams heeft niets bewaard (zij moet er ook een beetje om lachen dat ik en mijn zussen dit nu zo leuk vinden)

    Liked by 1 persoon

  4. inge peeters zegt:

    >toen was ik nog een kleine uk>vond de kleding en kleuren en muziek en gebeurtenissen wel helemaal retro&hip>mijn mama droeg korte jurkjes en de kast van mijn daddy-cool hing vol broeken met brede pijpen>de fotootjes van toen zien er zo c o o l uit>ik was een fier-hups-retro-meisje in de jaren’70-en dat vond ik zoooooo heeeeel fijn:)

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

