Urban Jungle Bloggers: Plants & Flowers

Bloemen en planten was het nieuwe thema van Urban Jungle Bloggers.
Bloemen en planten. De afgelopen jaren hadden we een haat liefde verhouding. Ik vond het prachtig, maar ik kon er gewoon niet mee over weg.
Planten werden na een aantal weken bruin en gingen dood. Bij bloemen was ik blij als ik ze een week kon laten staan.
Onze haat verhouding begon te overheersen, waardoor ik nog maar op 1 moment bloemen in huis haalde. Dat ene moment was het tulpenseizoen.
Of was dat, omdat dat de enige bloem was die ik op dat moment kende?

Urban Jungle Bloggers Plants&Flowers

Flowers & Plants. The new theme of Urban Jungle Bloggers.
Flowers and plants. I always had a love hate relationship with them. All of my plants died and my flowers didn’t reach the age of a week.
My hate relationship grow further (couldn’t resist the joke:)) and I cut back the ammount of flower shopping to one season. The tulip season. Or was it because I only knew that flower?

Urban Jungle Bloggers Plants&Flowers

Enfin, onze relatie bloeide weer op (ja, ja, woordgrapje :)) en we kunnen niet meer zonder elkaar.
Tegenwoordig koop ik mijn bloemen niet meer wekelijks op de markt, maar ga ik naar een goede bloemist. Ik kies een stuk of 10 losse bloemen uit en zet ze losjes in een grote vaas. Meer niet.
Mooie bloemen komen beter tot hun recht in een grote vaas met nog een paar bloemen in plaats van een mega boeket. Vind ik dan, hé. Maar goed, ik heb een haat verhouding met boeketten. Altijd al gehad.

Urban Jungle Bloggers Plants&Flowers

Luckily in our relationship we grew back to each other (couldn’t resist to do the joke again :)) and now we can’t live without each other.
I’m no longer buying my flowers at the market but I’m going to a good florist. Choose about 10 flowers each time and put them in a large vase. That’s it.
Beautiful flowers don’t need a bouquet to stand out. Well, at least I think they do but I always had a hate relationship with bouquets 🙂

Urban Jungle Bloggers Plants&Flowers

Mocht je ook een plantenhanger willen maken, er staat een DIY op mijn blog!

Wanna make a plant hanger? There’s a DIY on my blog!

X
Joyce

Een gedachte over “Urban Jungle Bloggers: Plants & Flowers

Geef een reactie

