Tijd voor ijs!

De temperaturen vliegen weer omhoog en dat betekent ijsjes eten!
En ondertussen ijsjes haken.

IJs Ing-things haken

Voor de vakantie begon ik aan de ijsjes slinger die ik vond op het blog Ing-things. Ik wilde hem meenemen op vakantie en hem ophangen bij de tent.
Bij aankomst op de camping bleek hij net te kort om op te hangen van de boom naar de tent.

IJs Ing-things haken

Het ijsjes patroon was uit mijn hoofd verdwenen en bij gebrek aan internet heb ik de slinger verlengd met het Happy Buntings patroon van Eliane Roest.
Dat kostte overigens ook nog wat moeite aangezien ook dat patroon min of meer uit mijn hoofd verdwenen was. Na tig pogingen keurde ik hem goed en begon ik op het strand met haken. Terwijl de man met het grut krabbetjes ging vangen.

haken op het strand Sostrene Grene RiceDK

Aangezien we niet heel lang op de camping zijn geweest, haalde ik de slinger weer uit de doos met kampeerspullen. Ik had er te weinig plezier van gehad, dus nu hangt hij in de tuin.

IJs Ing-things haken

Voor op de camping volgend jaar maak ik wel een nieuwe slinger. Ik weet nu gelukkig hoe lang hij moet worden.

groetjes,
Joyce

2 gedachtes over “Tijd voor ijs!

Geef een reactie

