Dag juni

Zo begin je aan de maand juni en zo is het alweer juli.
De maanden gaan snel. Sneller en sneller voor mijn gevoel.
Juni was een drukke, maar hele leuke maand.
We begonnen met verbouwen, ik had een leuke give away hier op het blog, de laatste keer consultatiebureau voor ons jongste grutje, leuke dagjes weg en we vierden dat we 11 jaar samen zijn.

Instagram Zjojes

Juli betekent bijna vakantie en de laatste 2 schoolweken zitten dan ook helemaal vol met kinderfeestjes, feestjes op school en nog meer leuks.

Op mijn blog is het ook rustiger. Ik kan door de verbouwing niet bij mijn eigen keuken. En o, wat verlang ik daar weer naar. Niet dat we alleen maar eten halen, want de barbecue is natuurlijk ideaal nu. Maar echt uitgebreid koken is het niet natuurlijk.
Ook heb ik in de meivakantie gemerkt dat ik mezelf qua bloggen veel druk oplegde. Ik wilde 2 blogs per week plaatsen en toen ik door de meivakantie, de man en 3 stuks grut thuis, in de knoop kwam met de tijd kwam ik erachter dat de lol er voor mezelf langzaam af was.

Blog Zjojes

Dat was niet de bedoeling. Bloggen vond ik leuk en moest ik weer leuk gaan vinden.
We hebben een heerlijke vakantie gehad, waarin ik niet geblogd heb en het was even lekker.
Ik heb het gevoel weer teruggevonden en ik begin gewoon weer waar het allemaal begon. Bloggen, omdat ik het leuk vind. Niet omdat het moet.
Daarom vind je in deze blogpost een aantal foto’s waar ik blij van werd afgelopen tijd.

Haken Zjojes

Juli is net begonnen en hoe! Ontzettend heet en daar ben ik echt niet voor gemaakt. Maar we maken er het beste van. Flessen koud water in de koelkast, een diepvries gevuld met waterijsjes en katoen om te haken.
Voordeel van dit weer is dan wel weer dat je met ijs mag ontbijten!

Waterijs Zjojes

groetjes,
Joyce

5 gedachtes over “Dag juni

  1. p_a_m78@hotmail.com zegt:

    Dan laat ik mijn jongens deze blog maar niet zien… Ontbijten met ijsjes dat zouden ze wel heel erg graag willen denk ik. En als ik dat toe laat ben ik vast de allerliefste mama van de hele wereld 🙂 (mm misschien toch eens over nadenken dan)

    leuke blog weer Joyce!!

    Like

  2. jootje74 zegt:

    En ik word ook vrolijk van die leuke/mooie foto’s! Gewoon blijven doen wat je leuk vindt, dan kan ik lekker meegenieten! Succes met de laatste loodjes van de verbouwing!

    Like

  3. Nathalie zegt:

    Lekkere afsluiter van je blogje!
    Juni was mooi en ging supersnel voorbij, nu al weer juli….. de tijd vliegt!

    Geniet van Bloggen zoals je het zelf leuk vindt! 🙂

    Xxx
    Nathalie

    Like

Geef een reactie

