Verbouwingsdrang keer 2

Bijna 2 jaar geleden schreef ik eens over verbouwingsdrang. Toen had het te maken met mijn raam, dat weer aan wat anders toe was.
In deze blogpost komt dat ook zeker weer terug.
Maar ook iets heel nieuws. We zitten namelijk midden in een verbouwing!
Toen we ons huis uit de verkoop haalden, 6 maanden geleden, wisten we dat het dak van onze woonkeuken aan de beurt zou zijn. We spraken samen over verbouwen of andere mogelijkheden, maar voor we het wisten ging vorige week maandag de sloophamer erin.
We leven nu echt in de woonkamer en speelhoek, koken en wassen af bij de buren (hiep hoi voor lieve buren!) en barbecueën erop los.

verbouwing 105

Een echte ‘grote mensen’ verbouwing dus! De woonkeuken werd vorige week gesloopt en zijn ze nu weer aan het opbouwen.
Het voelt echt als een grote mensen ding. Zoiets dat je doet ‘als je later groot bent’. Maar wat je voor je gevoel nog niet bent, ook al ben je alweer 31 jaar. Op papier dus echt een groot mens.
Dat gevoel wordt overigens nog meer versterkt als je je ineens beseft dat de laatste keer Lowlands ook alweer 11 jaar geleden is! Maar wat uiteraard voelt als gisteren.
Terug naar de grote mensen verbouwing. Nadenken over dingen waar je nog nooit over nagedacht had. Ieder detail is aan ons.
Via mijn Instagram post ik regelmatig updates, dus mocht je op de hoogte willen blijven volg me daar.

Masking tape raam versiering

Naast de echte verbouwing, was het ook weer tijd om mijn raam weer te veranderen. De roze krijtstift was immers verkleurd en bijna wit geworden.

masking tape huis raamdecoratie

Na lang twijfelen en inspiratie opdoen, koos ik dit keer voor 2 dingen die ik eerder maakte gecombineerd met wat nieuwe dingen.

Confetti Lab Caketopper vlaggenlijn

De huisjes van masking tape en de papieren ballonnetjes komen natuurlijk uit de oude doos. De wolkjes tekende ik erop met mijn krijtstift. De vlaggenlijn is een caketopper van enorm creatieve vriendin Liza van Confetti Lab. Ik gebruikte hem eerder op de regenboogtaart, maar hij is ook leuk als ‘buurtfeest’ slinger op mijn raam.

groetjes,
Joyce

2 gedachtes over “Verbouwingsdrang keer 2

  1. Nathalie zegt:

    Tijd vliegt…. soms lijken gebeurtenissen pas geleden, tot je er over na gaat denken en het soms al veel langer blijkt te zijn geweest 😉

    Je raamversiering is geslaagd! Hopelijk gaat de verbouwing ook zoals je het graag wil!
    Sterkte, succes maar ook veel plezier!

    Like

  2. Pingback: Dag juni | zjojes

Geef een reactie

