Tromgeroffel…..

Lekker in een zwembadje in de tuin liggen spetteren is natuurlijk leuker dan in de zon foto’s maken.
Mijn notarissen sputterden dan ook even tegen toen ik vertelde dat ze weer iemand blij mochten gaan maken.
“Kan het niet vanavond?” Nee schat, dan hebben we geen mooi zonlicht. Alles voor de juiste foto natuurlijk.
Nadat ik het grootste grutje als chef Special Effects had benoemd, middelste grutje als opper-loten-trekster en het kleinste grutje het na 1 foto wel welletjes vond, hebben we een winnares getrokken!

Inside Makes give away winner confetti

Ik wil jullie allemaal bedanken voor het meedoen en jullie enthousiasme!
Ik vond het weer ontzettend leuk om te doen.

Inside Makes give away winner

en dan nu…..
het moment…..
*tromgeroffel*

Inside Makes give away winnares

Gefeliciteerd, Manna! Je hebt het pakketje gewonnen!
Een mailtje van mij is onderweg!

Fijn weekend allemaal!

groetjes,
Joyce

2 gedachtes over “Tromgeroffel…..

  1. Pingback: Dag juni | zjojes

Geef een reactie

