Mooie dingen moet je (uit)delen (+give away!)

Een tijdje geleden kwam ik in mijn Instagram feed een give away van Inside Makes tegen. De foto van een illustratie sprak me aan, dus ik bekeek haar feed.

Inside Makes give away

Prachtige illustraties op kaarten en broches! Wat werd ik daar blij van, dus de Etsy shop kwam bij mijn favorieten te staan (achter de schermen wordt er hard gewerkt aan een website) en op Instagram ging ik haar volgen.

Nog blijer werd ik toen ik een berichtje kreeg, dat ik een set kaarten gewonnen had!

Inside Makes kaarten

De kaarten hangen bij mij in de hal. Op de witte muur knallen ze enorm en iedere ochtend als ik naar beneden loop, lachen de dames me tegemoet.
Ik kon het ook niet laten om een broche voor mezelf te bestellen en o, wat een feest is dat als het pakketje binnenkomt!
Mooie envelopjes, bedrukt met de dames, confetti en met liefde ingepakt. Dat zie je meteen.

Inside Makes give away

In de Etsy shop vind je naast broches en kaarten ook gehaakte broches, gehaakte kraagjes en prachtige medaillon hangers. Vooral de medaillon hangers staan hoog op mijn verlanglijstje.
De prachtige dames worden gemaakt door Yara.
Inside Makes staat voor creëren van binnenuit. “Binnen in mijn eigen binnenwereld.” zoals Yara het zelf beschrijft. Gedachten, gevoelens en ideeën waar haar handen daarna vorm aan gaan geven.
Voor Yara is Inside Makes een plek om naast haar werk als beeldend therapeut weer even terug te komen bij haarzelf.

Inside Makes Broche

“Naast de intensiteit van het leven, ruimte maken voor verwondering, luchtigheid en plezier. Elke illustratie laat zien wat er kan gebeuren als je je gedachten gewoon laat afdwalen en je laat verwonderen over wat je tegenkomt.”
Haar inspiratie komt overal vandaan. De natuur, beweging, licht, geluid, kunst, musea, fotografie etc.
” Meestal krijg ik inspiratie door iets in mijn omgeving dat iets oproept in mijn binnenwereld. Zo ben ik altijd al een dromer geweest, maar gaandeweg ben ik dromen steeds minder toe gaan laten. Veel verantwoordelijkheden, zorgen en taken die uitgevoerd moeten worden. Op een gegeven moment realiseerde ik me dat ik helemaal geen ruimte meer nam om te dagdromen. Zo zijn de Daydream illustraties ontstaan. Dagdromen is een optie die we allemaal in onszelf dragen, maar waar we zo nu en dan aan herinnerd moeten worden.”

Inside Makes illustratie voor zjojes

Blij verrast was ik toen ik deze mooie illustratie van Yara kreeg! Geïnspireerd op mijn blog, hoe lief is dat!
Wat ook ontzettend lief is, is dat ik een prachtig Inside Makes pakketjes aan 1 van jullie mag weggeven!
(Aan mijn uitroeptekengebruik kun je weer zien hoe enthousiast ik ben hierover!)

In het pakket zitten de Daydream ‘Where life grows’ broche en de prachtige Daydream kaartenset.

Inside Makes Daydream Broche

Hoe doe je mee?
We zouden het natuurlijk ontzettend leuk vinden als jullie de Facebook pagina van Inside Makes en/of mijn Facebookpagina gaan volgen, maar dat is helemaal geen must voor de give away. Hieronder een berichtje achterlaten is namelijk voldoende!
Volgende week gaan alle namen weer in een hoge hoed en laat ik mijn notarissen weer een winnaar kiezen!

groetjes,
Joyce

17 gedachtes over “Mooie dingen moet je (uit)delen (+give away!)

  1. Mara zegt:

    Wat een ontzettende gave give away, ik doe graag mee! Ik heb helaas geen facebook maar op twitter kan ik wel delen. Heel veel plezier met alle reacties die nog gaan komen en het weg geven!

    Liked by 1 persoon

  2. Priscilla zegt:

    Wat een mooie win actie weer. Zeker op deze regenachtige dag krijg je een glimlach op je gezicht van deze mooie iklustraties. Niet winnen zal zeker betekenen een kijkje op Etsy!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

