Het Caravanity Camping Kookboek

Een caravan hebben we niet en willen we ook niet. Maar als je de mooie caravans in het eerste Caravanity boek van Femke Creemers ziet, dan zou ik het toch bijna gaan overwegen.
Dat was ook de reden dat ik het eerste boek niet kocht, we zijn gewoon tent kampeerders. Het blog las ik kwijlend, want een caravan helemaal gepimpt zo kitsch als maar kan of juist retro of of of of. De mogelijkheden zijn eindeloos.
Onze caravan zou denk ik een soort kitscher dan kitsch Pippi Langkous caravan worden. Maar ja, we hebben geen caravan, dus vrolijkte ik afgelopen jaar wel onze tent op met vlaggetjes, een leuk tafelzeil en leuk servies. Dat doet ook al wonderen.

caravanity

Maar nu het leuke nieuws, er is nu een Caravanity Camping Kookboek! Dus ook voor mensen die kamperen met een tent. Overigens ook voor mensen die niet kamperen, maar wel op zoek zijn naar simpele, snelle en lekkere recepten. De recepten zijn ook lekker om gewoon thuis te maken.
Prachtige plaatjes, gemaakt door Zilverblauw, van mooie caravans en campers, maar uiteraard voornamelijk heerlijke recepten. Pasta, vis, ontbijt, lunch, salades, toetjes etc. het staat er allemaal in.
Het boek is van een fijn ‘kampeerformaat’. Geen enorm dik boek met mega ingrediëntenlijsten. Nee. Juist een boek van klein formaat en de recepten zijn allemaal te maken op maximaal 2 pitten of een barbecue.

Caravanity2

Waaronder, tadadadaa, een recept van mij, Campingmie met kip!
Gut, wat vind ik dat leuk! Het recept wat ik op de camping graag maak. Makkelijk en lekker, al zeg ik het zelf.
Na de mooie eerste lentedagen en dit kookboek heb ik zin om de tent te pakken en op weg te gaan naar ons favoriete plekje in Denemarken. Inclusief kookboek natuurlijk!

Hebben jullie nog lekkere, simpele en snelle recepten voor op de camping? Of misschien wel jullie caravan, tent of camper gepimpt?

groetjes,
Joyce

p.s. Zilverblauw geeft 3 Caravanity kookboeken weg op haar blog!

Een gedachte over “Het Caravanity Camping Kookboek

Geef een reactie

