Mooie dingen moet je delen

Ik beken, ik heb er een zwak voor gekregen.
Mooie tekeningen, mooie prints, mooie kleine dingen. Met liefde gemaakt.
Dat soort dingen deel ik dan ook heel graag met jullie!
Een jaar geleden kocht ik een broche bij Sloppop. De broche was van Sketch.inc, waar ik daarvoor nog nooit van gehoord had.
Ik kreeg de broche, vond hem prachtig ( nog steeds trouwens ;)) en ging eens op zoek wie of wat nou Sketch.inc was.

SketchInc

Ik zag prachtige prints en broches. Ik ging haar volgen op Instagram en toen ze ineens een print maakte van Salvador Dali was ik verkocht.
Die stond sindsdien op nummer 1 op mijn verlanglijstje.
Afgelopen Sinterklaas deed ik Dali mezelf cadeau en mijn zusje gaf ik Frida Kahlo. Ze vond hem, uiteraard, prachtig!
De kleuren zijn prachtig en nog mooier in het echt en je ziet gewoon dat hij met zorg gemaakt is.
Het grappige is trouwens dat als je besteld, je een mailtje krijgt dat hij nu gemaakt wordt en wanneer hij klaar is om verzonden te worden.

SketchInc4

SketchInc2

Toen we onlangs besloten om ons huis uit de verkoop te halen, zijn we begonnen om ons huis steeds meer naar onze zin te maken. We hebben namelijk 2,5 jaar geleden alles wit gemaakt en er verder geen energie en geld meer in gestopt. In het kader van “dat bewaren we wel voor ons nieuwe huis”.
We pakten de gang aan en de man sloopte de schrootjes die om de meterkast zaten en maakte hem strak wit.
Maar om de meterkast te openen, moet er wel een knop op.
Lang leve Sketchinc!
Een tijd geleden pinde ik op Pinterest een Hero kast knop, maar wanneer heb je nou een nieuwe kast knop nodig. Nu dus! Eindelijk een goede reden om de knop te kopen.
Dus ik gehoorzaamde de man braaf en bestelde de knop.
O man, hij is perfect!
Nu nog een keer een mooie, misschien wel custom made Kokeshi. O wacht, ik ben bijna jarig 😉

SketchInc3

groetjes,
Joyce

5 gedachtes over “Mooie dingen moet je delen

  1. WildThInge zegt:

    *pint kastknop* 🙂

    Wat heerlijk dat je je huis fijn naar jullie zin kan maken! Die Dali is ook mooi! Ik kende dit niet, dus bedankt (alweer) voor de tip! Ik zit hier nog tussen de witte muren op een koper te wachten.. hopelijk heb ik ook gauw een plekje om te vullen met mooie spullen.
    Groetjes, Inge

    Like

Geef een reactie

