Verrassend die Appie!

Het begint hier bijna op een foodblog te lijken, maar ik houd natuurlijk van eten maken en uiteraard ook datgene ermee te doen waar het voor bedoeld is. Het opeten. Maar niet getreurd, ik deel graag allemaal lekkers, maar alleen maar over eten bloggen kan ik niet 😉

Heel leuk vond ik het dus ook toen Pauline Weuring van Uit Pauline’s Keuken op zoek was naar bloginsiders die producten zouden mogen gaan proberen.
Ik meldde me aan en precies een week later kreeg ik mailtje of ik mee wilde doen aan een samenwerking van Pauline en Albert Heijn over verrassende nieuwe producten die je bij hen kunt kopen, maar nog niet zo bekend zijn.

IMG_5493

Een dag later werd een flinke doos bezorgd en met z’n 5en pakten we de doos uit.
Vooral de kleine bakjes met groenten en fruit hadden een enorme aantrekkingskracht op het grut. Het zag er natuurlijk ook wel erg gezellig uit. Fruit verpakt in een vrolijk gekleurd emmertje. Heel leuk natuurlijk, maar ik schil net zo lief zelf het fruit voor ze en doe het in een bakje dat ik hergebruik in plaats van steeds nieuwe emmertjes te kopen.

IMG_5505

De boerenkoolchips en zeewiertapenade nam ik mee naar vrienden, zodat we dat we konden proeven met wat meer mensen. De boerenkoolchips waren verrassend. We waren niet allemaal hel enthousiast, maar echt vies konden we het zeker niet noemen. Vooral bij de eerste hap is het even wennen qua structuur. Leuk om een keer op tafel te zetten met een verjaardag. Ik ben nu al benieuwd naar de verbaasde blikken.
De zeewiertapenade heb ik voor de helft bij mijn vriendin gelaten. Zo lekker vonden we het. Lekker met een stukje kaas of door de noedels met bijvoorbeeld wat garnalen. We verwachtten een zee-ige smaak, maar dat was helemaal niet zo. Het had eerder iets weg van een pesto.
De sobanoedels kende ik al. Ik kocht ze ooit bij de toko, vond ze lekkerder dan de gewone en ineens zag ik ze per toeval liggen bij de AH.

FullSizeRender

Processed with VSCOcam with c1 preset

Quinoa ken ik inmiddels ook al aardig en wat is de voorgekookte quinoa een goede uitvinding. Ideaal voor mij als ´last minute salade bedenker´. Ja, die term bedacht ik net zelf. Zoals ik met veel last minute ben bedenk ik me ook vaak genoeg dat ik ineens zin heb in quinoa salade. Maar quinoa heeft een wat langere kooktijd en daar heb ik dan weer geen zin in. Maar ik ga er gewoon voor zorgen dat ik voortaan de voorgekookte versie in de kast heb liggen. Kokend water erbij, 3 minuten laten wellen en klaar is kees.

Wij gaan nog even verder met testen en uitproberen!
Volgende keer meer 🙂

groetjes,
Joyce

5 gedachtes over “Verrassend die Appie!

  1. Door Mijn Roze Brilletje zegt:

    Haha, de zeewiertapenade vond ik zo.lekker dat ik hem bij mijn vriendin heb gelaten 😉 Leuk lijkt me dat, nieuwe producten testen, dat fruit zou er hier bij ons wel ingaan denk ik!

    Like

Geef een reactie

