Tromgeroffel…..

Wat een ontzettend leuke reacties op mijn nieuwe blog en op mijn giveaway!
En ook zo ontzettend veel. 46 reacties! 46 briefjes om in de hoed te stoppen en een winnaar uit te halen.

Processed with VSCOcam with c1 preset

In mijn hoofd had ik al een plan B klaarstaan voor als er (bijna) niemand mijn blog zou bekijken, laat staan reageren op mijn giveaway.
Maar plan B kon al heel snel uit mijn hoofd verdwijnen.
Ik gooide mijn blog de wondere wijde wereld in, wij gingen naar de ouderavond van de twee oudste grutjes en tijdens de gesprekken stroomden de berichten binnen.
Ik wil jullie allemaal enorm bedanken voor al die lieve en leuke reacties! Ik bloos en glunder nog steeds van oor tot oor.

Maar goed, stiekem denken jullie natuurlijk, schiet nou eens op. Die Tony Chocolonely smelt langzaam weg en die wil ik opeten onder de vlaggetjes, samen met de schommelende dames terwijl ik door het Voucher boek blader.
Dus hup, hup!

Processed with VSCOcam with c1 presetProcessed with VSCOcam with c1 preset

Zorgvuldig schreef ik iedere naam op een briefje. Niks geen moderne lootjestrek app of meer van zulks. Nee, gewoon 2 notarissen, die elkaar controleren of het wel eerlijk gaat.
Ik heb nog overwogen om 1 van hen een rode bodywarmer aan te trekken en met een bos bloemen bij de voordeur van de winnares neer te zetten en een luidkeels “Gooooooedenavond!!”aan te leren, maar organisatorisch was dat niet zo heel handig.

Oh mensen wat houd ik jullie toch in spanning. Eigenlijk doe ik dat natuurlijk expres voor mezelf, want het liefste gaf ik jullie allemaal zo’n leuk pakketje en vind ik het vervelend dat er 45 dames teleurgesteld moeten worden.

Daar gaan we dan!
Tromgeroffel……..
Processed with VSCOcam with c1 presetProcessed with VSCOcam with c1 preset

Hjordis, gefeliciteerd!
Jij bent de gelukkige winnares!
Een mailtje is naar je onderweg.

Iedereen ontzettend bedankt voor het meedoen, ik vond het ontzettend leuk om te doen en de notarissen vonden het grabbelen in de hoge hoed ook geweldig, dus wie weet doen we dit nog een keer!

groetjes,
Joyce

5 gedachtes over “Tromgeroffel…..

Geef een reactie

