Hiep hiep hoera! (+ giveaway!)

Na lang wikken en wegen is er eindelijk een nieuw blog geboren!
Ik liep al maanden te denken, want ik was mijn oude blog ontgroeid.
Bloggen over het kleine grut doe ik steeds minder en aangezien ik ook mag bloggen voor anderen, werd het ook langzaam tijd voor een echt blog.
Op Twitter en Instagram ben ik al een aantal jaren te volgen via zjojes, dus logisch was dan ook de stap om een blognaam te kiezen die al jaren bij me hoort.
Dat zou je tenminste denken. Ik heb nog heel lang naar een andere naam gezocht, maar daar kwam niet veel verder mee.
Uiteindelijk (volgens mij duurde die beslissing ook weken zo niet maanden. Ik ben een twijfelkont, ik weet het) koos ik ervoor om een hulplijn in te schakelen, namelijk Instagram.
Mijn volgers waren, bijna, unaniem. Het moest gewoon Zjojes gaan worden.
En tadaaaa, bij deze is mijn blog geboren!

cropped-img_59382.jpg

Om dat te vieren heb ik de deken die ik aan het haken ben aan de kant geschoven en ben ik voor jullie aan de slag gegaan!

Ik maakte een feestpakketje en die wil ik heel graag aan 1 van jullie geven. Om mijn nieuwe blog te vieren.
giveaway

In het pakket zit:
Een door mij gehaakte slinger naar patroon van Roest Haakt, mijn schommelende dames maar dan in een potje (de dames zijn gemaakt door Annelinde Tempelman en stonden in het Flow Book for Paper Lovers 2014) , het Voucher boek van Uitgeverij Snor en 3 diamanten die ik maakte met behulp van de mal van De Krantenkapper en als toetje een reep van mijn lievelingschocolade, Tony Chocolonely Zeezout- Karamel!

damesopdeschommel

Niks geen RT-actie, Instagram deel actie, Bloglovin’/Twitter of Instagram volg actie, al vind ik het natuurlijk wel hartstikke leuk als je me ergens volgt of gaat volgen ;).

Het enige wat je hoeft te doen is hier een reactie achter te laten en volgende week donderdag laat ik 1 van mijn eigen notarissen een gelukkige winnaar trekken.

Doen jullie mee?

groetjes,
Joyce

51 gedachtes over “Hiep hiep hoera! (+ giveaway!)

  1. Marianne zegt:

    Wat is ie mooi geworden! En via andere kanalen volgde ik je al. Nu dus ook via je blog!!!! Gefeliciteerd! En wat leuk, zo’n giveaway. Je gaat in elk geval een van je lezers heel gelukkig maken. Dat weet ik zeker!!!!

    Like

  2. Jozina zegt:

    Zjoooheee πŸ˜‰ wΓ‘t is je blog mooi geworden! Op slag verliefd op de schommelende meisjes! En oh die Tony gaat er wel in na 9 mnd geen behoefte aan chocola te hebben gehad en dan nu des te meer! :)) Nu maar duimen! X

    Like

  3. jootje74 zegt:

    Wow, jij bent het kleine grut helemaal ontgroeid, wat een mooie nieuwe blok heb je!! Heel veel succes en vooral schrijf, freubel, en fotografeer-plezier. Mijn wereld is een stuk kleurrijker sinds jij digitaal en gelukkig ook vaak live, in mijn leven bent! Blijf me inspireren lieve Joyce. Dat zeg ik niet om die mooie dingen te winnen, want ik moet/ga gewoon lekker zelf aan de slag!

    Like

  4. Linda zegt:

    Wat leuk dat je nu blog nu ‘opgegroeid’ is. Ik doe graag mee met de winactie en volg je nieuwe blog weer via bloglogin om niets te missen zoals bij je oude blog. Misschien dat ik nu ook wat vaker zal reageren.

    Like

  5. Hannevdv zegt:

    Gefeliciteerd met je nieuwe blog! Ik ben net begonnen met ig en bloggen na lang twijfelen, maar ik ben helemaal om! Wat heb je leuke dingen uitgekozen en gemaakt. Ik zou t heel leuk vinden als de postbode ze hierheen brengt πŸ˜‰

    Like

  6. Gianna zegt:

    Waanzinnig leuk! Ik volgde je al op twitter en instagram (ook ik stemde voor Zjojes!) Dus superleuk dit blog in de gaten te houden. De gehaakte slinger zou fantastisch staan op de schouw in ons nieuwe huis als onze kleine man straks 3 wordt! De chocola haalt die dag (19 maart) nooit haha!

    Like

  7. Joyce van erp zegt:

    Whaaaaaa voor de 3 de keer wat een te gek gaaf blog …. en die giveaway wauuuuuuwwww ik wil echt maar dan ook echt het boek van uitgeverij snor willen dus toverstokje in de lucht en alle wensen het universum in en blazen maar .πŸ˜˜πŸ˜‰πŸ’–πŸŒŸ

    Like

  8. Door Mijn Roze Brilletje zegt:

    Hey je eigen blog, wat leuk! Ik ben zelf ook bezig met mijn eigen blog op te zetten en ik moet zeggen dat ik die van jou erg fris en vrolijk vindt! Uiteraard doe ik graag mee aan je giveaway, ik vind vooral je slinger te gek enne…wie wil er nou geen Tony, haha!

    Like

  9. kaatjeenco Karin zegt:

    Nog net op tijd kan ik meedoen met dank aan je instagramspam, haha! Wat een leuke kadootjes!! De een nog leuker dan de ander! Ik doe graag mee! Hiep hoeraaaaaa voor je nieuwe blog πŸ™‚

    Like

  10. Puck zegt:

    Ik vind jou foto’s al heel leuk! En deze giveaway super leuk! Lijkt mij heel erg leuk om te winnen😊 mn eerste kadootje want ben volgende week jarig! 🎈 fijne Avond!

    Like

  11. Arike zegt:

    Die schommelende dames zijn leuk! Als ik nog niet te laat ben, doe k graag mee en gefeliciteerd met je nieuwe blog, k vond je op IG zal hier ook s kijken πŸ™‚
    Veel plezier!
    Grtz Arike

    Like

Geef een reactie

